duminică, 28 octombrie 2012

Muschiulet de porc la cuptor

     Azi mi-am adus aminte ca mai am in congelator un muschiulet de porc pe care l-am cumparat datorita unei colege care se tot lauda ca face niste snitele super tari din el . Pana la urma eu am facut snitele tot din piept de pui iar asta a ramas in comgelator iar azi i-a venit randul :) Si m-am gandit sa-l fac mai special asa cum doar de Craciun obisnuiesc. Am fost si am cumparat o bucata de carnat mai subtire si de calitate si m-am apucat de treaba.
      Am taiat carnea (nu de tot) ca sa fie o felie mai subtire si mare apoi am batut-o usor cu ciocanul de carne , am pus sare si piper.
 
    Apoi am pus pe o margine bucata de carnat si am rulat felia de carne.
     Dupa aceea am legat-o cu ata
     Iar apoi am pus carnea  in tava cu putina apa  , untura ( sau ulei )  si cateva fire de rozmarin apoi l-am pus la cuptor .
Din cand in cand se stropeste cu untura din tava si se si intoarce .La un moment dat cuptorul emana un miros... bestial , chiar daca e si ... putin colesterol :)) Cand este gata  se poate servi atat cald cat si rece pe diferite platouri cu aperitiv , Se scoate ata cu care a fost legata carnea si se taie felii subtiri .

Niciun comentariu: