marți, 5 ianuarie 2010

Placinta cu branza dulce

Dupa o vacanta frumoasa cu sarbatori si zapada ,asa ca de plecare baietii mei au poftit placinta cu branza dulce si stafide, iar eu care am inceput sa fac placinte de cand citisem pe bloggul lui Ana Maria , m-am pus pe treaba. Din data de 2 am inceput iar cu gatitul sa fie gata pt 3 cand plecau baietii.
Am avut in congelator un pachet de Foi de placinta Clever ( eu cumpar marca asta ca e buna si pt bugetul nostru si calitativ) si o branza de vaca cumparata de la tarani din piata. Am pus hartie de copt in tava iar apoi am pus cate o foaie fiecare unsa   cu ulei. Dupa ce am pus cam jumatate din pachet am pus umplutura iar apoi restul de foi tot asa unse fiecare.


Pt umplutura am amestecat bine branza dulce cu zahar, 3 oua , stafide care au stat in lapte cu  vanilie, coaja rasa de lamaie. Dupa ce le-am asezat pe toate in tava am portionat placinta cu un cutit ascutit ca sa nu se faramiteze dupa coacere cand o tai. Am pus-o la cuptor si gata. Cand am scos-o din cuptor am presarat pe ea zahar pudra si  arata cam asa





In orice caz a fost foarte buna si a multumit pe toata lumea. Si... iarasi am ramas singura, acum chiar ca mi-e urat ! Dupa ce am fost un timp impreuna si m-am obisnuit...



5 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Uau....ce bine arata!
Sa sti ca tu esti ispita...eu am zis ca de azi nu mai fac bunataturi acasa...ca trebuie sa mai scap de 15 kile...si tu ce imi faci?!Ioiii...tare bine arata!

mamica de Sebastian spunea...

Foarte bine arata,foile sint de struder sau de foietaj?ca nu-mi dau seama?Iar daca ti-e urit iti venit noi in ajutor numa sa ne spui:)

Praf de Stele spunea...

Multumesc.
Ana Maria ,sa stii ca si eu ar trebui sa scap de vreo 10 kile (pana nu e prea tarziu) si cat de curand am sa ma hotarasc, numai ca acu mai am de facut chestia cu amalgamu'din cozonac uscat si dupa aceea un tort ca mi-o mai ramas 1kg de frisca prin frigider, si gata. Dintotdeauna m-au ispitit dulciurile !
Mamica de Sebastian, multumesc, pe pachet scrie Foi de placinta, si tin minte ca pe vremuri antice am facut si strudel cu ele.Alea de foietaj sunt altfel. Multumesc si pt oferta de ajutor ! :))

Byron spunea...

Thank you for visiting.
That looks yummy.

Byron in Canada

Ana-Maria spunea...

Eeeee , pai imbinam utilul cu placutul , halim si dulce , mai putinel si slabim in continuare....hehehehehe....cui nu-i plac dulciurile?!