vineri, 22 ianuarie 2010

LA MULTI ANI, Andrei !

Azi e o zi deosebita pentru mine, o zi de suflet, pentru ca baiatul meu cel mare implineste 22 de ani ! Si ii doresc multa sanatate si noroc in viata si sa aiba parte de tot ce e mai bun.


                                                               LA MULTI ANI , Andrei !

Si asa ca parinte pot sa spun ca sunt multumita pentru ca am ajuns sa-l vad cu facultatea terminata (mai are putin din master) si acum mai recent a avut norocul sa-si gaseasca si un servici. Cu toate greutatile pe care ni le rezerva viata, reusim sa trecem peste ele si ajungem ,ca parinti, sa ne vedem visele si sperantele indeplinite!
Dupa o singuratate de vreo 3 saptamani , azi fug sa gatesc si sa fac si un tort-care e gata doar maine- pentru ca maine imi vin acasa baietii (yes!!!)    :)))_

4 comentarii:

marcu spunea...

LA MULTI ANI! - si di partea mea.
Sa-ti traiasca sanatos sa aiba parte numai de bucurii si inpliniri,sa te bucuri de el.

Ana-Maria spunea...

LA MULTI ANI si din partea mea!Sa fie sanatos si fericit mereu si un gand bun de bine!

Praf de Stele spunea...

Multumesc mult pt urari, sa dea Dumnezeu sa aveti si voi tot ce va doriti .

Anonim spunea...

La multi ani inca odata! Si felicitari pentru ca ati avut puterea sa ii cresteti mari si sa ii ajutati sa devina oameni cu adevarat. Numai bine.