duminică, 10 ianuarie 2010

Leapsa de la Ninu

Mai zilele trecute am primit o Leapsa de la Ninu pe care in sfarsit apuc sa o rezolv azi.
1. Ce ai facut nou in 2009, ceva ce nu ai mai incercat inainte ?
   Mi-am sarbatorit ziua de nastere la servici si a fost super tare...
2. Te tii de ceea ce-ti propui la cumpana dintre ani ? Iti vei stabili mai multe scopuri pentru 2010 ?
   In principiu ma tin de ceea ce=mi propun, dar reusita depinde si de alti factori, La fiecare sfarsit de an imi fac un bilant cu ce am realizat. Pt 2010 mi-as dori sa-mi scot podelele din bucatarie , vechi de 50 de ani, si sa-mi pun gresie, dar oricum pe prim plan sunt copiii.
3. A nascut cineva apropiat tie ?
   Nu.
4. A murit cineva apropiat tie?
   Da. Recent o colega de servici, m-a afectat foarte tare, si viata ei mi-a dat de gandit.
5. Ce anume ti-a lipsit in 2009 si ai dori pentru 2010?
   Un concediu de cel putin o saptamana departe de casa, Nu neaparat in strainatate,
6. Ce tari ai vizitat ?
    In 2009 niciuna. In trecut Ungaria si Bulgaria.
7. Ce data din anul 2009 iti va ramane in amintire si de ce ?
   12 mai 2009, cand am fost la Cluj la festivitatea de absolvire de catre baiatul meu cel mare a Fac. de Stiinte Economice, UBB.
8. Care a fost cea mai mare realizare in 2009?
   Mi-am vazut visul realizat- ca am baiat absolvent de facultate iar celalalt e integralist dupa anul 1 si ca mi-am pus parchet in camera !!! 
9. Care a fost cel mai mare esec?
   De cativa ani tot visez la un concediu si nici anul trecut nu am reusit.
10. Ai avut parte de boala sau de raniri mai serioase ?
   Nu.

Niciun comentariu: