sâmbătă, 12 iunie 2010

Prajitura cu branza dulce

O punga cu o bucata de branza in ea ... cand in frigider , cand in congelator-cumparata pe bani bineinteles din piata- si nimeni nu o vroia ( adica eu ca sunt singura acasa ! ), cum faceam cum nu toata ziua dadeam cu mana de ea. Dar azi i=am pus gand rau !Prtajitura cu branza dulce se poate face in multe feluri , eu am mancat asa facuta la cineva si mi-a placut foarte mult
Pt aluat am pus cam trei cani de faina (de-alea de apa de 200 ml ) pe care am frecat-o bine cu o margarina  (Unirea) apoi am adaugat un ou intreg si un galbenus, 100grame de zahar, cam 100 grame de smantana, un praf de copt stins cu otet sau lamaie si le-am framantat bine pana ce am obtinut un aluat bun de intins cu sucitoarea.

Am uns tava cu margarina si am tapetat-o cu faina apoi am intins aluatul cu sucitoarea pe marimea tavii si l-am pus in tava. Separat intr-un castron am maruntit branza de vaca peste care am adaugat cam 100 grame zahar , 3 galbenusuri si coaja de lamaie
 Apoi le-am amestecat bine cu mixerul iar amestecul obtinut l-am turnat peste aluat in tava.
Am pus tava in cuptorul incalzit, intre timp am batut albusurile ramase sa fie o spuma tare cu putin zahar vanilat iar cand prajitura era aproape coapta am scos tava si am turnat spuma peste
  apoi am pus-o repede inapoi in cuptor lasand-o pana s-a copt
 Si se taie rece...


12 iunie 2010

Un comentariu:

Lucia spunea...

Mmmm!!!
Ce bine arată!!!
Şi sigur, e gustoasă...merită încercată:D