luni, 20 septembrie 2010

Muraturi picante

Mai zilele trecute am primit o reteta noua de muraturi de la o colega care le-a mai facut si sunt etichetate cu "FB" adica foarte bune. Azi fiind libera , mi-am zis sa ma apuc de lucru.
Este nevoie de 2 kg de ceapa si 1 kg de ardei iute Ceapa se curata si se tae pestisori iar la ardei se scot cotoarele soi semintele si se taie in felii subtiri
Intr-o cratita se pune 1 cana (*cam de 300 ml) de zahae , 1 cana de otet, 2 cani de apa, boabe de piper si sare dupa gust- eu am pus 1 lingurita si jumatate. Se pune pe foc si se lasa sa clocoteasca
 Ceapa si ardeiul se pun untr-un vas mai mare se amesteca iar apoi se toarma peste ei apa cu otetul clocotit amestecand usor ca sa fie cuprinsi toti. Se lasa asa pana adoua zi cand se pun in borcane de 400 g si se pun la camara
Ce mi s-a parut mai greu la muraturile astea a fost curatatul si taiatul ardeilor.   :)) Am crezut ca nu se mai termina...

Niciun comentariu: