joi, 2 septembrie 2010

Frica de CRIZA


Am citit pe multe bloguri despre frica de criza. Peste tot ,pe strada, la servici, la tv auzim prea des "nu se poate, e criza". Pana azi nu prea am bagat-o in seama prea mult... E adevarat ca atunci cand eram mai tanara, faceam foarte usor o rata , eram foarte optimista chiar si atunci cand am ramas singura cu cei doi baieti in scoala , dar de data asta a ajuns criza asta sa ma sperie si pe mine. La inceputul ei imi ziceam ca pe noi nu ne poate afecta direct... Dar iata ca m-am inselat Luna lui august este luna concediului la serviciul nr 2 si deci eu in august nu am fost si nu am castigat alti bani in afara de salar. Abia am asteptat sa se intoarca patronii din concediu sa muncesc si eu in zilele mele libere sa mai scot un banut... Surpriza e ca azi m-au anuntat ca au intrat si ei in criza cu bugetul familiei si deci eu voi merge pe acolo mai rarut... cam ocazional (cine stie ?) , gata cu "in fiecare saptamana" Si eu am stat si am judecat la rece, ca de fapt ,cheltuielile mele depasesc salarul...si vine si iarna , factura de gaz mai mare...chiar nu stiu cum ma voi descurca Dar vom trai si vom vedea de unde mai reducem. Iti lasa un gust amar faptul ca in tara ta daca ai "norocul"sa ramai fara servici altul nu-ti mai gasesti si esti muritor de foame, faptul ca daca esti angajat le dai o gramada de bani statului, sanatatii si altor "firme" fantoma si ca de fapt Basescu si Boc cu toata gloata lor isi bat joc de tine , de copiii tai, care au ajuns sa se ridice la nivel de intelectuali, dar nu se stie cu ce bani vor termina (vor termina?) scolile.. Si atunci le urezi  sa -i ia dracul pe aia care =si bat joc de oamenii amarati din tara asta si te mai rogi sa-ti poti pastra serviciul care-l mai ai...si incerci sa muncesti mai bine , mai mult...E bine cat mai putem conjuga verbul "a se ruga", macar asta ne-a mai ramas !

2 comentarii:

lucia spunea...

|Draga mea!
Cât de bine te înţeleg!
Uneori şi mie mi-e teamă să privesc în viitor.
Dar, chiar în seara aswta discutam cu o cunoştinţă pe tema de actualitate"Criza", şi am ajuns să vorbim despre predica celebră a lui Isus de pe munte în ceea ce priveşte îngrijorările.
|Apoi, s-a ridicat o întrebare: De ce atunci când Isus i-a învăţat pe ucenici să se roage le-a spus că pentru pâinea ce de toate zilele să se roage "dăne-o nouă astăzi"?
Nu le-a spus nici să privească în trecut şi nici pentru ziua de mâine să se roage.
Ajunge zilei necazul ei, a spus EL.

Praf de Stele spunea...

Da,Lucia , multumesc. Ai dreptate ca intotdeauna exista o rezolvare a problemelor,mi-a demonstrat-o viata de multe ori iar minunea apare de obicei cand si de unde nu te astepti.