luni, 7 decembrie 2009

Povestea Bobitzei.

     Era o zi de februarie acum vreo trei ani. In fata unui bloc cateva doamne stateau la o poveste si isi plimbau catelul. La un moment dat a venit un batranel care a asezat pe zona verde de langa sosea  o catelusa mica si pricajita pe care o lovise o masina. era o catelusa foarte slaba ceva corcitura de pechinez , dar nu era de rasa si nici curea nu avea. Iti dadeai usor seama ca e un suflet abandonat in strada , a nimanui. Doi tineri i-au cumparat un pateu si l-au lasat langa ea dar nu s-a atins de el. Doamnele s-au gandit ca o sa-i fie frig si au pus-o intr-o cutie de carton in scara blocului. Una dintre doamne, doamna Mirela, avea si ea un catel caniche pe care sansa sau destinul au facut ca trebuia sa-l duca a doua zi sotul ei cu masina la doctor pt vaccin. Si d-nei Mirela i-a fost tare mila de catelusa si i-a povestit sotului ei toata intamplarea, care si el e un om cu suflet mare. Dimineata cand sa plece cu caniche-ul la doctor au hotarat sa duca si catelusa care era in cutie si mancase tot pateul dar avea o fata tare amarata, se vedea ca sufera. I-au facut radiografii si i-au pus diagnosticul - Fractura de bazin in trei locuri. Si dl. Doctor a operat-o. Si sotul doamnei Mirela a dat o carutza de bani pe toata tarasenia ,medicamente , hrana speciala si operatie .Tot respectul pt un suflet mare pt ca multi sunt oameni cu bani dar nu toti ar fi facut la fel. Si dl Doctor a zis ca in scara blocului e prea frig  si d-na Mirela si sotul ei au dus catelusa acasa la bloc ,au pus folie pe jos intr-o camera  si i-au cumparat un cos. S-a facut bine catelusa dar apoi a trebuit sterilizata din cauza modificarii oaselor de la bazin.Saraca a mai stat o luna si jumatate cu palnia pe cap. Doamna Mirela o spala si o stergea zilnic iar caniche-ul o iubea. S-a refacut complet catelusa a primit numele de Bobitza de la d-na Mirela, pt ca era mica ca o bobitza, dar apoi au inceput sa-i caute stapan pt ca era greu cu 2 caini la bloc. Am vrut sa o iau eu ca o indragisem intre timp si stau la casa si mai aveam o catelusa Perdy. Asa ca in Vinerea Mare in 2007 mi-au adus-o acasa cu cos cu tot, dar doamna Mirela a plans f. tare cand a plecat si a lasat-o. Azi e o Bobitza sanatoasa si frumoasa nu se cunoaste ca a avut probleme cu bazinul, alearga si se joaca toata ziua  si ma iubeste f mult .Perdy a acceptat-o din prima clipa. Dar NICIODATA nu poate sa uite ce au facut oamenii acestia pt ea, se topeste cand ii vede  iar cand mergem la ei incepe sa tipe de la scara blocului. De cate ori ii vad reactia ma impresioneaza foarte tare. Bobitza a avut acolo sus pe cineva care o iubeste si care i-a schimbat total viata.
.


4 comentarii:

Ninulescu spunea...

Bobitza e ce-a mai frumoasa catelusa din lume, ca si Purcica de altfel, si amindoua au povesti triste a vietii lor inainte de a fi adoptate.

wlfp spunea...

Ce frumoasa poveste. Felicitari pentru acei oameni minunati si pt tine ca ai luat-o acasa.

Brindusa (Brinda Dasha) spunea...

Ce dulcică e Bobiţa ta. Ce poveste frumoasa. Şi eu am avut un micuţ la care i-am spus Bobiţă, cătel de buzunar, pt că atunci când mânca se facea rotund ca un bob si era micuţ de încăpea în buzunar.

Blogul lui Jeny spunea...

Unii nu uita sa fie oameni. Dar din pacate sunt tot mai putini. Imi dau lacrimile citind. Eu am luat vreo 3 pisi de pe strada , de fapt mai multe au fost , dar am mai dat din ele. Acum am 5 pisici in casa si 3 afara pe care le hranesc. O imbratisare pt voi .