duminică, 13 decembrie 2009

Meniu de student (1)

     Uite ca trecu si saptamana asta ! Trei zile la servici de dimineata pana seara si doua zile la munca (serviciul nr 2) si de-abia daca mai apucam sa dorm iar de mancat - ce gaseam. Azi e sambata si e zi libera , mi-am pus ceasul sa sune la 7 , dar am dormit pana la opt..Am baut cafeaua si.pe la noua am plecat musai  in oras cu ceva treaba la o institutie iar pe la 11,30 trecu-i la bucatarie ca e saptamana pachetelor pt studentii mei(cum zice cineva mai rautacios "odraslele"}..Era o vreme cand gateam des dar acu' gatesc rar si mult.Chiar mi-a placut in bucatarie foarte mult dintotdeauna. Si asa azi trebuia sa plece pachetul cu mancare la Cluj iar maine pleaca la Timisoara. Chiar dintr-un buget mai mic incerc sa tin cont cat se poate de preferintele fiecaruia. Asa ca azi am gatit ciorba de fasole verde din congelator( la oala de 5 litri ca e valabila si pt pachetul de maine )  fara carne dar cu smantana, pilaf de orez cu carne de porc si niste snitele de porc.Am mai gasit la Trident untura la pret convenabil si am facut si cateva jumeri.


      Am mai scos de prin frigider ce mai era,o zacusca, ba si un cartof- doi, un fruct acolo si uite asa am reusit sa termin cu gatitul pe la ora 16. Pana sa se raceasca mancarea am fost si la o vecina care venise din spital si. trebuia sa-mi fac timp sa o vizitez. Si  am impachetat dar de carat nu am putut sa car plasa ca a fost tare grea asa ca am chemat un taxi si pt 5 lei....la gara sa prind trenul pt Cluj ,care trebuia sa vina la 18,15 dar bineinteles ca a avut intarziere, si cu inca 5 lei pt mecanic a plecat pachetul meu la Cluj ( la ora asta e si mancat pe jumatate !)




    Pentru maine trebuie sa fac alt pachet pt Timisoara, dar spre norocul meu pe ala nu trebuie sa-l car la gara ca vine cineva sa-l ia cu masina de acasa Printre altele trebuie sa fac si varza calita asa ca m-apucai sa toc varza!


     Si sa va spun ca am mai apucat sa vad si un film la tv "Singur acasa 2" pe care bineinteles ca l-am mai vazut dar care e un film de suflet ! Asa ca am ocupatie in weekend dar ma simt foarte multumita ca reusesc sa-i fac fata si chiar nu mi se pare greu.De obicei fac si ceva prajitura dar de data asta nu am mai apucat. ! Oricum am fost tare harnica...
      Si am uitat sa va spun... Ieri am fost la servici pana pe la 17,30, apoi am venit acasa si nu stiam ce sa fac ...ca m-a invitat cineva de la ora 19 la Biserica Greco-Catolica din oras unde Liceul de Muzica din Deva  sustinea un concert de colinde. Si ma lovise o lene...asa  Sa ma duc...sa nu ma duc si pana la urma am hotarat sa merg pt ca astea-s niste spectacole o data pe an . A fost ceva extraordinar, chiar m-am incarcat de energie, a fost ceva pt suflet , pe langa colinde, elevi si profesori impreuna interpretand si muzica de camera .Iar biserica a fost arhiplina.

Niciun comentariu: