sâmbătă, 6 octombrie 2012

La Lidl

Cand am fost in vacanta in Polonia am descoperit in supermarketurile lor  o apa plata la sticla de plastic cu gust de diferite fructe . am fost incantata de ea si cand am venit acasa am inceput sa o caut  si in supermarketurile noastre . N-am gasit-o nicaieri pana cand am avut drum la Lidl. Si au de trei categorii : cu gust de capsuni , de mere si de lamaie - apa plata saquaro si merita incercata. :) Aseara am plecat sa-mi cumpar apa si ... am nimerit la"saptamana  franceza la Lidl"Si cum bine se stie ca francezii au cea mai buna si mai diversificata branza  am cumparat si eu cateva bunatati la preturi bune Sortimente multe ce-ti fura ochii dar care merita vazute si gustate  :) !

2 comentarii:

Unknown spunea...

am gustat aceasta apa, din curiozitate si... eu nu mai cumpar niciodata! are gust artificial si mult zahar! Prefer sa savurez o ciocolata, daca e sa asimilez rapid calorii. Dar... aceasta este doar parerea mea :)
Brânzeturi frantuzesti... hmmmmm!Noi sevim deseori seara platou de brânzeturi.
Punem 6-8 tipuri de brânza pe platou, fructe de sezon (de exemplu primavara: cirese, capsuni, vara: caise, toamna: struguri) si le combinam, o boaba si un soldatel de brânza :) Brânzeturile moi se servesc mai intâi si se încheie cu cele iuti, picante si uscate. Se poate servi miere pentru brânza cu mucegai albastru (Roquefort), hrean de gutui pentru brânza cu mucegai alb (Camembert, Brie), mustar Dijon dulce pentru Chaumes, Saint Albray, Saint Agur si brânza de capra: Chavroux, mustar iute pentru brânza Géramont, Bresso...Daca tai o franzeluta si servesti si un pahar de vin rosu sec... atunci ai atins perfectiunea!

Praf de Stele spunea...

Nici eu nu consum tot timpul apa asta dar imi place si cand ajung pe la Lidl imi cumpar 2 sticle :) In casa consumam apa minerala sau pe cea de la robinet ca in cea plata nu avem incredere ... e si parerea fiului meu :) Cat despre 6 feluri de branza ... la noi pe aici cred ca e ceva ca ... un vis :)) dar am avut privilegiul sa degust multe feluri de branza frantuzeasca datorita unui prieten care face drumuri dese in Franta si ... intr-adevar insotita de un vin de calitate e nemaipomenita , chiar si branza aia "mirositoare " care iti umple bucataria cand ii deschizi capacul...:))