marți, 24 mai 2011

In vizita la Carturesti !

Dupa o perioada mai grea , am avut parte de cateva zile frumoase petrecute la Cluj Napoca. M-am bucurat pentru ca am rupt monotonia... si am vazut locuri foarte frumoase.Si printre altele am reusit sa vad ceva ce imi doream de mult timp, un magazin de Carturesti, casa de carte si ceai. La noi in Deva nu exista asa ceva , decat in orasele mari.Prima data am vazut produsele pe net, dupa ce primisem o punguta cu ceai care a fost deosebita. Si in Cluj am aflat ca e situat magazinul in incinta  Iulius Mall, fiind singura locatie din Cluj.
 Aici am vazut rafturi pline cu carti , ceaiuri, cutii si ceainice , cu un design foarte frumos de nu stiai la ce sa te uiti mai intai.
Si era o scara in forma de spirala pe unde coborai la demisol si te puteai delecta  cu un ceai aromat..
Mi-am  cumparat si eu un punga de ceai si doua cutii pt ceai din care una am s-o fac cadou.

In orice caz cine locuieste sau trece printr-un oras mare merita sa viziteze acest loc care iti delecteaza privirea si sufletul !

6 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Sa iti fie de bine cu excursia si locurile vizitate! Sa stapanesti sanatoasa lucrurile cumparate! Si mie mi-a placut Mallul din Cluj...pare mult mai aerisit decat asta din Timisoara!

Praf de Stele spunea...

Ana-Maria si mie mi-a placut mult de tot dar sper ca urmatoarea vizita sa fie la Timisoara , spre "bucuria"celui mic :))

Anonim spunea...

Ma bucur ca ati fost la Cluj. Ati vizitat dealul cu Belevedere, de unde se vede orasul? Sau gradina botanica?

Praf de Stele spunea...

Iulia, la Gradina Botanica am fost de multe ori si e minunata, mi-au placut mult trandafirii si lacul dar in special "copacii" aia de cactusi sunt deosebiti. La Belvedere mi-a promis baiatul ca ma duce cu ocazia urmatoare.

Anonim spunea...

Poate bem o cafea la Starbucks? ;-)

Praf de Stele spunea...

He ! He ! Cu placere bem cafeaua, dar mai intai trebe sa ajung acolo :)))