vineri, 20 august 2010

Vinete.

Ha, ha in primul rand - Ana Maria- n-am ramas "evadata"  :)... doar ca am stat cam prost cu ...timpul liber.
Si pentru ca o zi lucrez si una sunt libera ( serviciul 2 e in concediu in august, spre parerea mea de rau) zilele trecute mi-am gasit ocupatie. Am dat cate o raita si prin piata si am gasit vinete la 1 leu /kg. Si cum sa nu iei asemenea bunatate.Sa mai pui prin congelator macar vreo 15 kg ca , deh, vine iarna si e cam lunga dupa noile reguli de salarizare
Si cum eu pana acum le coceam ca fraiera pe aragaz, de mi se inacrea de atata copt, acu' povestiram pe la servici si un coleg mi-a spus cum si-a improvizat el o soba din caramizi in curte... Si eu cum n-am gasit caramizi am gasit niste bucati de beton vechi si vreau sa zic ca a fost domnie , in doua ore am terminat cu coptul...

Niciun comentariu: