vineri, 13 august 2010

Unde evadam...

La temperaturi cu mult peste 30 de grade chiar nu mai stim ce sa facem . te doare capul, nu ai chef de lucru si cauti cat de cat sa te racoresti Si asa joi la servici ma gandeam ce as putea face sa ma simt mai bine... Pacat ca nu mi-a venit ideea mai demult. In pauza de masa , am trecut strada si in 2 minute eram in parc, la poalele cetatii , unde am stat vreo 20 de minute pe o banca la umbra foarte deasa a pomilor imensi si de unde m-am intors in forma si bine dispusa. In parc era destul de multa lume car a fugit de dogoarea asfaltului..
.Iar cand am ajuns acasa am mai gasit pe cineva care s-a chinuit sa sape ca sa-si asigure un loc racoros...
Fiecare anotimp isi are farmecul lui ...  :)

4 comentarii:

Victoria spunea...

Ce haios e cainele.
Frumos parc.

Anonim spunea...

Nice brief and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thank you on your information.

Anonim spunea...

Zefi , tu ai ramas evadata? :D
Sa ai weekend frumos si linistit!

Praf de Stele spunea...

Da e foarte draguta catelusa mea , e cea mai mica din curte dar cum zice fiu'meu ea e "sufletul petrecerii" cea mai latracioasa
Ana Maria - NO COMENT - :DDDDD
Anonim - Welcome !