sâmbătă, 21 august 2010

In gradina

Ingrijita si de multe ori  neingrijita, mai ales cand e santier prin casa, gradinuta mea a inceput sa dea roade. Nu foartew multe , dar cat sa ne ajunga noua sunt... Si sunt multumita.
Mai intai am cules fasolea verde , care ne va prinde foarte bine si la iarna , scoasa din congelator
 Apoi am dat peste un dovlecel, la el acasa, cu frati marunti in jurul lui
Mai in toamna am primit un pliculet de dovleci ornamentali , care desi erau expirati , au dat roade...

Si umbland eu printre multe frunze verzi,sub niste tufe de strugurei am gasit pe cineva care iubeste cu adevarat vara si racoarea gradinii... :D
Si flori , multe flori...
 Apoi a venit vremea udatului cu furtunul...
Iar Thomas s-a mutat de frica apei de sub tufe, in fereastra..  sa priveasca lumea-n strada...
Si asa a trecut o dupa-amiaza de sambata  Sincer ? Imi place !

Niciun comentariu: