joi, 13 septembrie 2012

Pregatiri pentru iarna

Dupa ce am terminat cu zacusca si castravetii azi a  venit randul gogosarilor . Am cumparat 5 kg de gogosari cu 2,5 lei kg  - s-au ieftinit ca pt zacusca i-am cumparat cu 3,5 lei / kg , dar in astia de acuma am gasit 6 gogosari mari si frumosi stricati pe dinauntru . Deci m-am apucat sa fac vechea mea reteta de gogosari in otet , care ne plac foarte mult si stau foarte bine.Ce nu prea imi place e ca omul pierde prea mult timp prin bucatarie  :)).
Acum au mai ramas perele din oim si eventual un ghiveci cu vinete  :)

Un comentariu:

Blogul lui Jeny spunea...

Din pacate asa este, stam prea mult in bucutarie. Si atunci cand venea vecina la cafea tot in bucatarie...Dar ce mandre suntem cand ne lauda bunatatile ce le facem.Puneam si noi gogosari la otet. Coreeni nu pun nik la otet, nu le place acreala, la sare din aia neagra se mureaza aici aproape tot. Arata super gogosarii.