miercuri, 3 august 2011

Miercurea fara cuvinte - In familie

Mai multe la Carmen !

11 comentarii:

Tudor Enea spunea...

Asta da cos cu pisici:)))
Faine poze.
Seara minunata!

Praf de Stele spunea...

Da sunt tare dragalasi ! Sunt a unei vecine iar cand i-am vazut nu m-am putut abtine sa nu-i pozez ! O seara frumoasa si dv

pandhora spunea...

asta da...cos cu bunatati :)

Se-cret spunea...

O familie vesel și multicoloră, care produce mare bucurie în casa omului!Dragi animale de companie!!!

Lumi RO spunea...

Frumos cosulet, have a happy WW!

Unknown spunea...

Unii speriaţi, alţii curioşi, aşa ca la început de drum.

Max Peter spunea...

Ei... uită-te la ele ce drăguţe sunt! Câteva sufleţele care îţi pot face viaţa un pic mai plăcută...

aA spunea...

ultima experienta cu o pisica micuta ma face sa privesc cosul cu "probleme" extrem de circumspect :))
zi faina!

Costin Comba spunea...

Cat de simpatici sunt mâtoii aia. sa traiasa.

Anonim spunea...

ce frumoase sunt pufoasele :)

CARMEN spunea...

esti la prima intrare la Miercurea fara cuvinte si doresc sa-ti urez un calduros bun venit!
Un cos cu mâte! Excelenta ideea. Felicitari ca ai reusit sa-i stapânesti pe cei trei zgâmboi, si macar pentru doua fotografii! - stiu ca este aproape imposibil :)) Sunt curiosi si jucausi, ceva iesit din comun!
Ma bucur ca ni te-ai alaturat! Happy WW! :)
PS: eu te-am mai citit cu luni de zile în urma, am lasat si comentarii (ca asa e frumos), am gasit adresa ta la dragul nostru Ninu.