sâmbătă, 30 iulie 2011

Festivalul de Vara -Deva 2011

Circ, mare circ ...iarasi la Deva. De data asta se tine in fatza Mallului din Deva , langa piatza si de data asta se cheama "Festivalul de Vara " Nu de mult in luna mai a fost la Real , apoi a fost pe centru in iunie "Targul mesterilor populari"De vreo doua zile a plouat incontinuu pana azi dupamasa , asa ca azi am iesit si noi sa vedem ce muzica se aude...Si azi a fost muzica populara , a cantat Aurel Tamas si Mariana Anghel si altii iar lumea a rasarit ca ciupercile dupa ploaie...
Si ca de obicei tarabe cu mici, bere si alte bunatati

Si spre fericirea prichindeilor muuulta distractie pentru ei...
Adevarul e ca este frumos , ca mai are unde sa iasa si omul din casa, dar sincer mie mi se pare totusi cam mult atatea festivaluri si circoteci, poatedin cauza ca am mai imbatranit :)) dar sincer nu ma mai incanta. De primarul nostru imi place oricum, chiar si fara atatea balciuri, dar parca am mai pierdut din gustul distractiei de alta data , probabil si din cauza starii financiare in care ne-au adus alesii nostrii si guvernul cu legile lui tampite, adica in cazul fericit cand  ai un salar abia poti sa-ti platesti darile lunare si o  rata ca de mancare nu-ti mai raman sa nu mai zici daca ai un copil - doi  ca sa-l trimiti la studii...
Si azi ca si randul trecut m-am tot  uitat sa vad poate zaresc un stand de la "Turtitza fermecata", dar din pacate ...nu era... vreau si eu -dulceata de lapte (!) si paine... :((

Niciun comentariu: