sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Oameni rai

Pentru mine sunt oameni rai dar foarte bine ii poti numi si inconstienti sau ignoranti. Mai ales atunci cand fac ceva fara judecata si se gandesc doar la problema lor. Noi locuind la casa avem si un motan, Thomas pe care l-am crescut de mic. Are 3 ani. De felul lui e un pisic foarte curat si frumos care se joaca si e fericit  si e cu vaccinul la zi
 Dar acum doua zile un vecin care are gaini s-a gandit sa-si insire prin curte si soproane, lipici de prins soareci. El neavand nici pisic ii mai prinde cateodata pe ale vecinilor si ii incuie sa il scape de soareci Deci pur si simplu nu i-a pasat ca poate sa pateasca ceva un alt animalut aflat in trecere... Si asa ne-am trezit cu bietul Thomas ca vine acasa cu o labuta plina de lipici de soareci. Am incercat eu sa-l spal sa-l tund cu foarfeca ,apoi cu un bic, dar degeaba , nu s-a luat cu nimic iar saracul pisic incerca sa-si dea jos lipiciul cu gura si plangea. Am sunat veterinarul apoi am chemat un taxi si l-am dus la doctor. Am avut noroc ca nu era lume la cabinet si docorul  l-a anesteziat si l-a ras pe labuta cu un aparat de ras din acela antic la care i se schimba lama, a zis ca nu se ia cu altceva, Si a lucrat doctorul cam o ora jumate la labuta lui Thomas. Apoi l-a bandajat si i-a pus papucel sa-i protejeze pernitza

si l-am adus acasa inca ametit. si atrebuit sa-l tin in casa pana a doua zi
Norocul meu a fost ca doctorul mi-a luat foarte putini bani la cat a lucrat cred ca abia daca i-am platit anestezicul De cand i-am cunoscut , medicii veterinari mi-au lasat impresia ca sunt niste oameni cu foarte mult suflet pt animalute  iar doctorul acesta ii spunea  "prietene"si se simtea in vocea lui sragostea fata de animalutz.
Seara cand ne-am intors mi-am sunat vecinul care ii dadea inainte cu "vai noi nu am stiut..."  Ei pe astia ii numesc eu oameni rai !

6 comentarii:

Ninulescu spunea...

saracu' Tomas :(..bine macar ca are parte de dragoste i are cine sa-l ingrijeasca .
Sint altii pisoi care nu au pe nimeni saracutii :((

lucia spunea...

Sunt oameni răi...
Şi vecinii tăi sunt răi dar dintre medici de oameni şi medici veterinari, am constata că veterinarii au suflet mai mare!
Ai grijă de Tom. E drăguţ

Anonim spunea...

Saracutul motanel. Dar asa e cu oamenii rai. Noi avem 6 caini pe care mama si tata ii ingrijeste cu drag. Nu am vrut sa avem atatia caini dar s-a intamplat..unul gasit pe strada, doi primiti sa ii tinem doar o iarna, dar au fost ''uitati'' la noi, etc. Facem tot posibilul sa aiba ce le trebuie si sa nu deranjeze pe nimeni, avem curte si gradina asa ca se descurca..Dar avem vecini si cunoscuti care tot timpul se baga in seama ca de ce tinem atatia caini, ca ce rost au etc. Oamenii sunt foarte rai. Un vecin ne-a otravit un caine de cativa ani, ne-au omorat si pisici..la ce sa te astepti de la ei? Isi trateaza animalele cu atata brutalitate, si cand sunt luati la rost nu au decat replica "pai de ce sa nu ii bat, ca is doar animale'' .. :(

Praf de Stele spunea...

Ninu, amaratii aia de pasoi sunt dusi de multe ori la azilul de pisici de la Uroi de catre "binevoitori" Iar ceilalti "Pasoi", poate ca odata sau prea imbuibat de prea multa dragoste !
Da Lucia ai dreptate cu doctorii. Si de Thomas o sa am grija sper sa=i creasca cat mai repede blanita la loc.
Iulia de multe ori lumea isi da cu parerea si mie mi s-a spus ca iubesc prea nult animalutzele si ca de ce dau bani pe dr. pt pisic, dar nu te poti uita sa vezi cum sufera saracul de elmai ales ca daca l-ai luat in ograda ta e si el o responsabilitate

Anonim spunea...

Bine ca ai reusit sa il duci la doctor...Si eu am cunoscut medici veterinari mai umani decat toti oamenii de pe tot globul...cu niste suflete fara margine de mari!

Anonim spunea...

Today is ethical indisposed, isn't it?