duminică, 23 ianuarie 2011

Din nou iarna !

Dupa cateva zile insorite si cu temperaturi de primavara , iata ca azi dimineata cand am deschis usa am vazut muuulta zapada. ! Oricum m-am bucurat cand am vazut peisajul si dupa o cafea bauta pe indelete am iesit cu lopata de zapada sa curat in fata casei pe trotuar Imi place ca la noi se aduna vecinii la curatat de zapada si se face un fel de munca voluntara de se curata si strada ca sa poata circula masinile iar daca stii ca unul nu-i acasa sau are probleme cureti si in fata lui ca odata ti se intoarce si tie. Asa ca am avut parte si de o intalnire cu oameni harnici si catei fericiti care au iesit sa-si ajute stapanii.
Jos, unde incepe strada noastra e un fel de canal ca sa se poata scurge apa care vine de sus.Este acoperit cu patru bucati de gratar din fier iar masinile trec fara probleme peste el De cand eram copil nu stiu sa se fi furat vreodata o bucata din gratar, ba din contra oamenii de pe strada au muncit la el si l-au curatat, au mai pus si beton dar iata ca acum vreo doua nopti s-a furat o bucata de gratar pe care probabil hotii au dus-o la fier vechi Si asa a devenit canalul nostru pericol public mai ales pe timp de noapte Dar oammenii sunt foarte inventivi si l-au semnalizat  !   :))
Chiar sunt curioasa cine va cumpara gratarul lipsa ! Vai de capul nostru in ce hal ajunge tara , se fura tot ce se prinde !
Apoi m-am hotarat sa merg si la biserica pt ca n-am fost demult si am inceput sa am mustrari de constinta si unde mai pui ca baietii sunt in sesiune si e bine sa aprinzi o lumanare ! Pe drum zapada multa si viscol dar mie chiar imi place iarna si peisajele ei incarcate cu zapada .

Niciun comentariu: