duminică, 5 decembrie 2010

De Mos Nicolae

Si asa de voie ca de nevoie Mos Nicolae a trebuit sa treaca si pe la mine ! Cred ca am fost destul de cuminte ca inca nu a adus batzul. si cum chiar aveam nevoie  si imi doream mult mi-a adus o pereche de incaltari "de cursa lunga", adica de facut km pe jos. Foarte multumita de ele, desi am umblat cam mult dupa mosu asta si abia l-am gasit la Leonardo !
Si pt baieti a dus cate ceva dar ei le vor lua cand vor veni pe acasa. Oricum, este aer de sarbatoare , te bucuri , dar cele mai frumoase momente raman cele in care eram toti acasa si ne bucuram de bucuria copiilor  care il asteptau cu nerabdare pe Mos Nicolae.
Va doresc o saptamana buna  si un Mos Nicolae fericit si plin de daruri !

2 comentarii:

Ninulescu spunea...

Sa le porti sanatoasa! Sint tare frumoase !

Anonim spunea...

Sa le porti sanatoasa! Pai a meritat efortul cautarii...sunt tare faine!