luni, 6 decembrie 2010

Concert de Colinde la Deva

In seara asta sfanta si frumoasa de Mos Nicolae, elevii Liceului de Muzica Sigismund Toduta din Deva au sustinut , ca in fiecare an,Concertul de Colinde la Biserica  greco-catolica Immaculata din localitate.
Eu am fost si anul trecut , m-am hotarat in ultimul moment sa merg si deci am stat 2 ore in picioare dar a meritat. In seara asta  a inceput la ora 19 iar eu am mers cu mama - ca sa mai iasa si ea din casa , cu 45 de minute mai devreme ca sa ocupam loc in banca. A tinut 2 ore si un sfert dar a fost extraordinar si biserica a devenit arhiplina de statea lumea si pe intervale.Elevii de la mic la mare , incepand cu corul Arlechino si terminand cu corul Orfeu ne-au oferit o seara minunata, de unde ai iesit cu totul alt om, uitand de ziua obositoare de munca. Singurul lucru de care imi pare rau  e ca telefonul meu Motorola , de batran ce e , nu-si mai face prea bine treaba.


 Apoi cu o voce extraordinara  d-ra Maria Hindorean - soprana , de o frumusete aparte, ne-a incantat auzul de simteai ca te trece un fior puternic din crestet prin tot corpul...



Iar la final au intrat pe scena toti copiii care au participat si au cantat Mos Craciun...

 A fost o seara minunata !

Un comentariu:

Ninulescu spunea...

Super frumos a fost.
Anul viitor voi venii si eu... promit solemn !