sâmbătă, 23 octombrie 2010

Despre NINU, ..Posta Romana si...PENSII

In urma cu cativa ani prin 2004, cred, primeam pensia alimentara pt copii din Romania, jud Neamt, prin Posta Romana . Treaba a mers cum a mers pana cand intr-o luna am asteptat o saptamana sa-mi ajunga banii si am fost nevoita sa merg la posta cu nr de mandat obtinut prin telefon de la expeditor iar apoi mi s-a spus ca a fost o greseala iar a doua zi am primit banii de drept al copiilor de care timp de o saptamana nu stiu cine s-a folosit.. Imediat dupa aceea am comvenit sa mi se vireze banii pe un card de BRD , care era card de credit . De atunci nu am mai avut nici un fel de problema. Luna aceasta mama mea trebuia sa primeasca pensia de 560 lei in data de 15. Dupa un circ mare s-a dus in data de 19 la sediul Postei de unde se dau pensiile, a stat 4 ore sa astepte in frig pana ce a reusit sa-si ia banii pt care a muncit de drept si pe care nu ar trebuii sa-i cerseasca nici un om in fata sediilor postei.si culmea, tot postasita s-a suparat ca de ce a facut circ si de ce i-a vorbit urat, ca nu are posta bani.Pe strada noastra au fost familii unde a dus postasita 18 milioane pensie si pt aia au fost bani Pai de ce nu are posta bani daca Casa de Pensii le vireaza banii, daca nu e in stare ar trebuii sa se lase de meserie...Si in sfarsit am convins-o pe mama sa-si faca card de pensii la Banca Transilvania, dupa ce am tatonat terenul si am aflat ca aceasta banca nu-ti ia nici un fel de comision , nici cardul nu-l platesti si nici la retragere nu-ti ia bani. Deci e super OK si incepand din luna decembrie mama mea va primi pensia pe card si cu ocazia aceasta scapa si postasita de a mai lua putintel ciubuc pe care sunt sigura ca majoritatea pensionarilor il lasa.
De dimineata am vorbit cu Ninu, amicul meu care atrecut in ultima vreme  prin incercari grele de tot. Ultima e sa fii persoana in carucior, sa fii singur in casa, sa ti se taie tot :telefon fix , internet si tv, deci sa n-ai ce face toata ziulica.Si sa astepti cu sufletul la gura sa-ti vina pensia de la handicapati ca sa-ti poti plati Romtelecomul sa te reconecteze aia ! PRIN POSTA ! Si cica vine ieri , vineri postasita la el vede ca e cu bucataria neterminata, asta ii spune ca abia asteapta banii ca nu mai are nimic , i-au taiat tot cat a fost in spital, postasita ii zice ca n-au venit dar tre sa vina zilele astea ii lasa un cupon mai vechi si pleaca. Azi sambata vine un vecin la el sa-si ceara datoria de 30 de lei pe care i-a dat lui, Ninu sa vina cu taxiul din spital de la Deva, asta ii spune ca n-are dar vecinul ii spune ca pensiile s-au dat ieri, Da ninu cateva telefoane si afla ca pe strada lui toata lumea a primit banii in afara de el. Si stit care ii culmea  ? Anul trecut l-am insotit pe Ninu la OPRM Deva  (Of Posta Romana Rurale) La diriginte, ca sa faca reclamatie ca trebuia sa primeasca niste bani si nu mai veneau si dirigintele a descoperot ca banii erau ridicati si altcineva semnase mandatele. A venit la Rapolt dirigintele cu postasita si cu un alt domn , Ninu a scris o hartie prin care isi retragea  reclamatia,i-au dat banii si i-au decontat taxiul la Deva. Si culmea e  ACEIASI postasita ca si in prezent,  din Rapolt. Si imi povesteste Ninu ca nici cuponul de pensie nu il semneaza el, ci ii zice postasita "las ca-l fac eu". Eu i-am zis sa-i faca luni oreclamatie scrisa la Timisoara la directia generala, sa reclame si telefonic la OPRM Deva sa se vada de ce semneaza postasita cupoanele ? Si sa-i lase dracului sa se mute si cu pensia asta pe cardul lui de CEC E groaznic sa fii in multe situatii neputincios si sa te considere altii si prostul strazii sau al satului si parca ti se leaga toate relele intre ele.Stimata postarita , chiar daca OPRM -ul nu vede sa stii ca te vede Doamne-Doamne , de cine iti bati joc !

4 comentarii:

Anonim spunea...

Crunt cate necazuri are fiinta asta! Se tin scai de el! Ce bine ca ii poti da o mana de ajutor!

Praf de Stele spunea...

Ana Maria , intradevar ca in ultima vreme nu i se mai gata necazurile lui Ninu, iar in privinta ajutorului din partea mea a fost doar cat timp a fost in spital, doar atat am putut ( si n-o zic cu rautate), ca vezi tu prima data te gandesti la copiii tai si dupa aceea la altii. Dar sincera sa fiu pe moment am judecat cu sufletul , ca te revolta cateodata prin cate nedreptati tre sa treca cate un om.

Anonim spunea...

Asa este , Zefi!
Nu cred ca te condamna cineva ca prima oara te-ai gandit la copiii tai....din contra , mi se pare normal sa fie asa.Eu una te admir ca ai putut fi alaturi de Ninu , chiar si cu ajutorul mic , asa cum consideri tu , pe care i l-ai dat.Poate altcineva n-ar fi facut nici atat.

marada spunea...

Si eu urmaresc cu tristete necazurile lui Ninu!
Sa-l ajute Dumnezeu, ca noi abia ii putem ajuta pe cei apropiati!