sâmbătă, 3 iulie 2010

Prima zi de concediu

De ceva timp tot am stat si m-am gandit unde am putea merge cateva zile in concediu sa ne recream , sa nu fie prea departe si sa nu cost5e chiar mult. Nu am mai fost in concediu de nu stiu cati ani.... La mare e prea scump si nu se poate si atunci m-am gandit sa mergem la Praid , dar un coleg m-a tot batut la cap sa mergem la Turda ca s-a amenajat recent si e mai frumos.. Asa ca luni dimineata la ora 5 am luat trenul catre Campia Turzii  de unde am luat autobuzul iar la ora 9 eram cazati in Turda . Cu cazarea a fost mai cu semnul intrebarii ca oriunde dadeam telefon era super ok si toate erau "aproape" de salina. In ultimul moment o pensiune cu 70 lei / zi ne-a spuis ca de fapt nu au toaleta in camera... De particulari nu am auzit iar in final ne-am cazat la Hotel Potaissa care avea afisat doua stele dar vreau sa zic ca totul a fost super ok incepand cu amabilitatea personalului, curatenia si tot ce ti se oferea intrecea masura asteptarilor .

Deci eu am fost incantata. Am platit 85 de lei / zi  aveam dus si toaleta la camera, aveam televizor si doua paturi in camera, oricum oferta era mai mare de 2 stele.
Peisajul din fata hotelului a avut putin de suferit pt ca atunci se puneau dale pe trotuar in zona. Ne-am instalat, am facut repede un dus si am plecat nerabdatori sa vedem salina. Mi-am dat seama ca oricare pensiune zice ca e foarte aproape de salina nu poti sa ajungi acolo decat cu autobuzul sau masina ca este la... periferia orasului.. deci chiar nu sunt cladiri...

Niciun comentariu: