duminică, 14 februarie 2010

Din nou zapada...

     Aseara,dupa ce s-a lasat intunericul, a inceput sa ninga cu fulgi mari si desi si chiar daca  nu era foarte foarte frig afara a inceput sa se depuna zapada.Anul acesta putem spune ca ne-am cam saturat de zapada si de frig, dar parca n-a fost asa de mare ca azi, pe la noi
     Parca pentru a sarbatori iubirea , azi dimineata natura iti oferea o priveliste minunata, totul era alb si te umplea de romantism si bunadispozitie , chiar daca am tot avut zapada.
 
  
 
     Era asa de frumos incat pana si cateii s-au bucurat si au dat cu boticurile prin zapada.
 
  
  
 

2 comentarii:

Anonim spunea...

Frumoase poze!
La noi ieri a plouat toata ziua, iar azi dimineata ne-am trezit cu zapada:)

Ninulescu spunea...

Si la mine a fost zapada
:)...si am dat si eu cu mustatile prin ea... ca pasoii :)